ECO Regnskab

Vi står altid klar til at hjælpe. Med ECO Regnskab er der ingen sygedage, barsel eller andet fravær. Tal med os – vi er til at regne med.

Hvad er et regnskab?

Formålet med et regnskab er at se resultater, ud fra en bestemt periode, eller for en økonomisk aktivitet. Det kan f.eks. være et halvårsregnskab eller årsregnskab.

Alle regnskaber indeholder en resultatopgørelse og balance. Resultatopgørelsen viser om virksomheden har over- eller underskud over året. Balancen derimod viser værdien af det, som virksomheden ejer og evt. skylder væk på tidspunktet for opgørelsen.

Driver du en virksomhed, skal du lave et regnskab, der regelmæssigt skal føres og dokumenteres med posteringer og bilag herunder regninger, lønseddeler, kontoudtog mm.

En revisor kan typisk hjælpe dig med disse områder. Der er også regler for, hvordan du skal udarbejde dit regnskab i forhold til din virksomheds størrelse. Ejer du et A/S eller ApS er det ofte forbundet med revisionspligt.

ECO Regnskab

29 års erfaring indenfor regnskab og revison – Man kan vist godt kalde os rutineret

Har du tid til din virksomhed?

Lad ECO Regnskab klare dit bogholderi, dine fakturaer, rykkere, regninger, løn og alt papirarbejde. Sammen hjælper vi din virksomhed med at finde en løsning, der passer dig uanset behov. Send alt administrativt arbejde til os, eller få en erfaren bogholder til at hjælpe jer engang om ugen.

Hvad indeholder ECO Regnskab?

Regnskab indeholder mange forskellige funktioner. Regnskab er groft sagt alt det praktiske og administrative arbejde, som typisk stjæler en masse tid fra andre vigtige opgaver i virksomheden.

Hvordan skaber vi værdi for dit firma?

Vores samarbejdede er enkelt, vores tal er til at forstå, og vi forklarer dem gerne to gange.

Er dit ønske at få kompetent rådgivning om vækst, etablering og udvikling, hjælper vi gerne med det. Ønsker du blot, at vi fokuserer på dit bogholderi og regnskab, så aftaler vi det inden opstart. Hos ECOR Regnskab kan du få hjælp til det meste. Vi kender til alle regler og muligheder indenfor en lang række af områder, og derfor kan vi kombinere den bedste løsning for netop din virksomhed.

Vi tilbyder også et uforpligtende møde og lytter til dine udfordringer. Sammen finder vi en måde, så du får det præcis, som du vil have det.

Regnskabsassistance

  • Opstilling af regnskab »
  • Bogføring »
  • Momsopgørelse »
  • Lønadministration »
  • Regnskabsrapportering »
  • Budgetopfølgning »

Skat, moms og afgifter

  • Personskat »
  • Selskabsskat »
  • Generationsskifte »
  • Strukturændring »
  • International beskatning »
  • Moms »
  • Punktafgifter »

Book et uforpligtende møde

Få hjælp til det svære - og tid til dit firma og din familie
Kontakt os

Det moderne firmakort

Slut med det kedelige papirarbejde

ECOR har i samarbejde med Pleo, udviklet en nem løsning til håndtering af alle dine firmarelaterede udgifter. Og som kunde kan du nu få en særlig god aftale.

Med et Pleo kort viser du dine medarbejdere tillid ved at give dem fuld kontrol og overblik over alle jeres udgifter.

Kontakt ECOR og få flere fordel allerede i dag.

  • Omgå minimumsprisen på 300 kr./måned
  • Betal kun 69 kr. pr. aktive bruger
  • 2 måneders gratis prøveperiode
  • Slip for papirkvitteringer, der skal overdrages
    til revisor inden hver regnskabsperiode

 

Pleo kort

Vil du høre mere om ECOR og Pleo løsninger til din virksomhed?

Pleo er løsning til virksomhedens udgifter, som alle dine medarbejdere vil elske. Få fuldt overblik over jeres udgifter, slip helt af med papirarbejde og let dine medarbejderes arbejdsbyrde.
Kontakt os

Tilmeld dig vores nyhedsbrev